en tripp till fornborgen

Tjo ko. Kom precis hem från en visit på Fornborgen. Kikade på Äntligen midsommar, vääldigt speciell film, men man fick sig några goda skratt. Och ja längtar minst sagt till sommar och värme efter att ha sett den!
 



På vägen dit hände dock en olycka :( Jag trillade på rumpan och de gjorde så fruktansvärt jääävla ont! Ville bara sitta kvar och störtböla, men jag tog de som en man, reste mig upp och gick vidare som om inget hänt. Men jädrar i havet va ont ja har nu!! Hela ryggen, svanskotan eller vare nu heter och stjärten är typ förlamad.. Och då överdriver ja inte. Ne fy bövelen..

Nu borde jag gå och lägga mig. Bussen avgår kl 07.00 imorgonbitti och då ska ja vara fit for fight att samla in adresser :D Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till bruttan! :D

2010-03-17 @ 12:59:22
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0