färdkost är kul

Hej då Färjestad.. Inte för att ja har vart insatt, men de är ju trots allt Värmlands stollthet och ack vad man känner sig stolt när man hör tränarens härliga Värmländska... Eller kasnke inte.

Tjaaa nu är de väl bara att gå o lägga sig och vänta på att mobilen ska plinga vid 5 imorn. Har faktiskt inte sovit nån middag idag för Elinor ringde o väckte mig precis ja slutit ögonen, bara för att hon vet att ja sover middag exakt då... Men de är ju en bra grej, ska be henne göra de varje dag :) Gick istället till Willys och handlade på mig lite färdkost, dricka, nötter, annanas och hamburgare. De ska jag nog klara mig på hoppas ja!

Ska fortsätta läsa innan ja slocknar, men gonatt ialalfall
"I den här boken berättar Johan Nordberg om bakgrunden till den finansiella storm som håller på att trasa sönder den globala kapitalismen."


Kommentarer
Postat av: Sondresabrina

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-12 @ 13:44:17
URL: http://sondresabrina.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0