fattiga lilla jag.

Då har denna söndag snart susat förbi och från och med imorn är de dags att ta tag i allt. Ska gå till Fristilen och kolla upp vad det kostar med gymkort, gå till Willys och handla, kompletera hemuppgiften som jag fick Fx på, städa kanske, ringa till Telia och lite såna saker.. Ska även se till att laga ordentlig mat, som dessutom är nyttig och inget onyttigt fram tills påsken ska jag stoppa i mig. De ska väl inte vara så svårt. Funderar även på att kasnke inte gå ut nåt mera fram tills den 26:e när vi gjort tentan, men på de planet vill ja inte lova något.

Idag har jag äntligen bokat biljetter hem till Kristinehamn över påsken, 31 mars till 5 april. Jättesnart ju. Och nu är jag ganska så pank efter att även betalat tillbaks en skuld till mamma.. Känns kul iochmed att de är 10 dagar kvar tills csn kommer :))

Meeen, en positiv sak ekonomimässigt är att jag fick reda på idag att jag har hyresfritt juli och agusti så de kom som en bra överaskning :D Och jag hoppas få så mycket arbetstid som möjligt på Pärlan, så de löser sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0