flying dog!

hello! Har väl inte varit riktigt lika produktiv som ja önskat idag, men dagen är inte slut. Gick till Willys i solen iallafall och handlade hem lite nödvändigheter och lite mindrae nödvändiga saker kanske..

Brocoli
Kiwi
Tomater
Gurka
Mjölk
Smör
Flytande margarin
Juice
Fil
Mjölk
Creme fraish
Matlagningsgrädde
Korv
Korvbröd
Bröd
Sylt
Bomull
Prickig korv

När ja kommit hem kom Emma hit, hon fick lov o hjälpa mig lite med min hemuppgift, men så hemskt mycket sämre tycker ja inte min var så ja vet inte riktigt hur ja ska lägga upp de.. Men de blir nog bra. Chillade lite, lyssnade på lite ruskimusik o käka mackor. Lite senare nu följde vi med Petra o Annes hund ut på prommenad till badhusparken, tokigare hund har ja inte träffat på! Nu har jag även sålt min gamla hjälm till Emma och därmed fått lite välbehövda stålar.

En flygande hund!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA snygga bilder!!

2010-03-16 @ 13:19:45
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0