fullspäckad onsdag

Hello! Har vart en lång och mycket produktiv dag idag!

Klev upp lite efter 7 och befann mig i tennishallen kl 8. Vill inte prata om matchen, säger bara så mycket som att jag hade ett dåligt racket och att jag spelar bättre på tisdagar.. När vi var klara gick jag till skolan och pluggade lite tills Carina, Petra och Maria dök upp och vi pluggade tillsamans ända tills 3tiden. Känns bra :)

Gick raka vägen till Fornborgen med Elinor när vi var klara och vi fick den briljanta idéen att vi skulle göra hemmagjord pizza. Så de gjorde vi och de satt verkligen fint! Blev att kika på så olika också och den va rätt bra, svenska filmer har en tendens att vara liiite konstiga bara.. Kom precis hem från prommenaden över isen och nu ska ja nog försöka sova. Imorgon väntar sista rycket i plugget!! Ja ska klara de här om de så är de sista ja gör!!! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0