good wekeend

Dålig ja har blivit på de här med o blogga nudå, men ja har haft 0% tid. Anna, Mattias och Anton kom ju upp pch hälsade på mig i fredags och igår åkte vi allihopa hem till Kristinehamn, så nu är jag helt oväntat här igen! Ja som skulle hit i påsk, får se om ja åker då med. Rätt skönt att vara här men ja gillar inte att ja missar 2 föreläsningar.. Aja, idag har jag iallafall vart o klippt mig, köpt en hjälm och vart i Skärgården med mamma och pappa.
Imageswap

Helgen har iallafall var toppen!!!! Torsdagen började ju med jätegod pastagratäng på Oscars, vidare till Emma där de va fullt pådrag och massa folk, tyvärr slutade de inte lika bra för alla men ja va iallafall på Plaza och de va riktigt roligt. Fredagmorgon startade med ett samtal från Emma, hon undra om ja ville med till Åre och de ville jag. Fattade inte så mycket utan slängde på mig lite kläder och gick ut och väntade. Skitdålig åkning, mest is, men underbart väder. Satt mest och chillade i bakcen, niceprice. När ja kom hem var jag död. Men va tvungen o städa i ordning lite och lagade lite käk tills besöket anlände. Blev en promenix till Hemköp, genispelande och MNKlyssnande innan vi gick till sängs. Trevligt :)

På lördagen blev de Willys, en sväng på stan och grillning på isen. Jag och Anna köpte oss en varsin skitsnygg kavaj kan ja flika in där. När de blev allt för kallt på isen åkte vi hem till mig och chillade och drack lite gott. Gjorde tacos frammåt kvällen innan min lägenhet fylldes av partyglada människor. Festen var i full gång och jag hade riktigt, riktigt kul. Grannarna blev dock mindre glada och kom och knackade på.. Vid 11 tiden knallade vi iallafall bort till Olles där vi dansade oss BLÖTA, seriöst, ja har aldrig vart så varm och svettig! Men kul vare. Och när jag stod i baren efter att de stängt så får jag syn på Paradisehotell Andreas!! Ja gick fram till han för o fråga om de verklgien va han, för de va "kändiskväll" så han och Katja skulle va där. Sen skulle ja ta en bild o då erbjöd sig en vakt att ta bild på oss, ja tappade såklart kameran och batteriet va dessutom slut... Fick bli en mobilbild och Katja blev med också, ja tycker de är skitcoolt iallafall... :p och om va bra mycket trevligare än väntat!

Söndagmorgonens uppvaknande var väl inte de roligaste, lägenhet=bombnedslag. Men med de andras hjälp så ser de iallafall helt ok nu, men ja känner ändå inte för att komma hem till de direkt..... Packade min väska lite snabbt och vid 1 rullade bilen hem, efter en lång resa överaskade jag pappa och vi kollade lite Ruskibilder o sådant :)

Nu ska ja ta tag i lite plugg kanske! Bilder kommer en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0