halv åtta hos mig

Gokväll en snabbis.

Hittade en tidigare buss hem från Åre idag, så ja va hemma redan vid 6, tjoho! Gick inge vidare alls idag, 460kr, o ja bestämmde mig för att idag fick bli sista dagen.

Har spenderat kvällen på Fornborgen, del 1 av halv 8 hos mig ägde rum och det var riktigt gott att få 3rätters serverad! Blev att vi stannade hela kvällen och bara snackade massa strunt sådär som bara tjejer kan. Missade sista bussen hem, bad om skjuts men fick som svar att ja skulle dränk mig så ja fick gå. Och nu är ja hemma, trött som en oxe och ska sova nu..

Kl 10 imorn lyckades ja haffa en tvättid och sen blire plugg för fulla muggar! Var tänkt att vi skulle åka grillor, men nu när ja såg isen tror ja inte de är så aktuellt.. Allt töar bort.. :(

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0