Im gonna be a rich bitch

Jag är helt slut! Heeelt slut. Idag lyckades jag iallafall samla in 880kr vilket jag är himla nöjd över. På 5 timmar är de ju faktiskt helt okej timmlön om du frågar mig. Fick även bära med mig lite jackor o grejer hem  och fick några extra hundra för de. Men ja är extremt less på de nu och ja måste verkligen plugga vilket ja verkligen inte orkar just nu.. Istället ska ja slänga ihop mat och göra matlåda tills imorn och hoppa in i duschen.

Så pass mycket mer har jag väl inte att skriva eftersom ja spenderat min vakna tid i Åre, där de för övrigt regnade eter lunch.. Kul.. Tjohopp


Kommentarer
Postat av: m aöd

Nej det måste man verkligen inte ! s¨ååååå jääävla lycklig så livet leker verkligen ! :d Love you my frinedde!

2010-03-18 @ 20:33:15
URL: http://somaelfa.blogg.seh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0