Jobb i åre!

Följde magkänslan igår och tackade ja till "eventjobbet". Var okej om ja börjar imorn istället för idag så ja har hunnit med föreläsningen och missar bara 2 timmar på torsdag, ingen big deal. Börjar bli lite smånervös, går ut på att fråga folk o liftköerna om dom vill lämna deras mailadress till en undersökning åt Trygghansa. Låter ju rätt simpelt, men ja undrar om de verkligen är så många som vill vara med.. Plus att vi ju lär va ett gäng som håller på, 10/adress får man iallafall och mitt mål är att täcka resekostnaderna till och från Åre hehe. Ser de mest som en kul, lärorik grej som passar fint på Cv:t.


Nu har jag egentligen tusen saker att ta tag i känns de som, måste ju försöka plugga så mycket som möjligt eftersom ja inte kommer få den tid ja räknat med nu då.. Har skrivit av massa anteckningar som ja missat när ja vart borta. Längtar helt galet mycket tills tentan är gjord nästa fredag, har planerat att käka ute på kvällen och sedan blir de givetvis tentafest som heter duga!

Är för övrigt en smula bitter, snubblade precis framför mållinjen på tennisen imorse. De stod 5 lika. 40 lika, fördel till Johan. Jag klantade mig. Jag blev extremt arg. Nästa gång smäller de!!! Första omgången förlorade jag dock med 6-2, men då skyller ja på att ja va trött och hade vaknat på fel sida.

Ne back to Knox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0