ruski del 3

Har verkligen hur mycket som helst ja skulle kunna berätta, men ja får plocka ut guldkornen och ta det ganska kortfattat allting.

Kan berätta om den kväll som slutade ute på nattklubb, ganska spännande faktiskt. Jag och Emma satt på rummet efter middagen, chillade lite med lite av den 9% energidrycken, fanns hur många smaker som helst så man va tvungen o pröva liksom. Dom va dock inte och leka med dom där.. Kan föresten tillägga att en sån kostade ca 10kr, väldigt överkommligt. Jag fick kvällen innan smak på en rysk champange som ja köpte även denna kväll. Jag skulle öppna den och eftersom de dagen innan krävdes 3 starka män för att öppna den tänkte jag att de kunde bli lite knöligt, men ja börjar skruva på den där metallgrejen, efter ett par varv smäller de och korken flyger upp i taket. Livsfarligt!! Ja kunde ha dött... Iallafall, efter ett tag våldgästade vi Råbärt och Viktor och efter ett besök i baren och ett besök på nån luleåfest hamande vi i en taxi till bowlinghallen där de även va nattklubb då. Taxichaffisen skriver 50rubler på ett papper när vi kommer fram, smartråbärt skriver 100rubler haha och ännu smartare chaffisen säger att 50 blire hahaha.. Väl inne vibrerade de i hela kroppen, mina jeans liksom vibrerade mot benen av den höga musiken. Kostade 100rubler att få stämpel och 300 att få hänga in i garderooben, haha smart upplägg.. Väl inne köpte jag en supersmarrig drink för 70 rubler dvs typ 18kr, ganska överkomligt de med! Eftersom Emma inte kom så långt som till bowlinghallen fick ja sköta mig på egen hand litegrand, träffade 2 tjejer på toan som faktiskt talade engelska och dom va skittrevliga, ville ta bild på oss och fick min facebook. Dum som ja va råkade ja ju ge fel mail såklart.. Men de va kul. När vi stod på dansgolvet kom de fram en av de andra östersundarna och säger att de är en svensk som blivit nedslagen och att vi borde fra hem. Jag och Råbärt ville stanna, men Viktor tyckte vi skulle åka så vi lyssnade på vår älsta vän och hämtade jackorna. Han som slagit ner svensken såg riktigt jävla läskig ut, flintskallig, jävligt vältränad kille i ett tight randigt linne och när jag gått ut slog han ner en annan kille, han stod o sparkade honom blodig och blev släpad ut genom dörren (Råbärt galningen filmade). När han kommit ut följer han efter honom o ja vill inte veta hur de slutade.. Vakterna stod i vilket fall som helst bara o kolade på, SJUKT! Hem åkte vi iallafall och taxiresan hem, HAHAHA, han maxade musiken med rysk tecno så hela bilen vibrerade och slirade runt som en dåre. haha de va roligt.. Killen som blev nedslagen fick iallafall åka till sjukan och hade brutit näsbenet..

ne de va en jävla upplevelse alltså! Nu kommer brudarna snart hit och vi ska kolla på Luftslottet som sprängdes eller varen nu heter, så sedär annapanna ja ska ge de en chans! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0