semesterplaner

Gomorgon! Tänkte ta sovmorgon idag, men så kom ja på att ja fått en lapp om att de skulle komma o kolla ventiler mellan 7-15 så då gick de inte o sova mer...

Men de är ju bara bra eftersom ja skulle ta tag i livet idag, vilket absolut betyder att man ska kliva upp i tid! :)

Igår slocknade ja rätt tidigt, men kvällen spenderades till stor del vid datorn och tvn.. Har verkligen bestämt mig nu, nästa utlandsresa ska gå till Bosnien! Tänkte bara boka flyg, åka runt lite i landet under en vecka och sedan ta en sol&bad vecka i Kroatien. De enda som behövs nu är en reskamrat som samtycker om mina idéer, för ja är riiiktigt sugen på de här!




Men nu har ja inte tid med de här. Hej hopp


Kommentarer
Postat av: limpan

pröjsar du så följer jag med

2010-03-15 @ 11:27:37
Postat av: Emma

Om jag får ledigt nångång så vill jag med!!

2010-03-15 @ 12:06:45
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Anna

jag är lätt på! När va detta tänkt? :P Efter sommarn har man ju nämligen förhoppningsvis en del cash!



Och tack för kommerntaren! den behövde jag <3 love you girl!

2010-03-15 @ 12:08:08
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0