söndag

Väldigt produktiv helg detta. Orkar inte tänka, orkar inte röra på mig. Orkar nätt o jämt skriva..  
Kändisjakten fortsatte igår och jag hittade en svettig Kristoffer i ett hörn på Olearys. Emma frågade förut vem som va trevligast av PHkändisarna och de va nog Andreas får ja nog lov att säga! Eller Annelie.. Bara så ni vet alltså..
 
Tjaaa, jag blev tydligen ytterligare att glas fattigare igår så damsugaren fick åka fram!

klockan sisådär 03.00, när ja preciiiis somnat till plingade de på min dörr och 5 hyperaktivt glada socionomer dundrade in. Några minuter senare va shotglasen i högsta hugg, musiken va på max och de fanns ingen morgondag. Ja som trodde turister festade bäst...

Nu är ja sådär hungrig igen men ja orkar inte göra mat... Vill ha kött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0