svårt val!

Nu är ja här igen. Ja är lite grinig. För ja fattar inte varför ja var tvungen att kompletera min hemuppgift!! Ja kommer ju inte på nåt mer och skriva och ingen annan verkar ju ha skrivit särskillt mycket mer... Men ja skickade in de lite halvdant får väl tanten säga va hon vill.

Får ta ut alla mina agresioner på thaiboxningen som ja ska på för första gången i mitt liv sen. Ska bli spännande!

Fick precis ett sms från de jobbet som ja hade chans att få för några veckor sedan, samla in mailadresser i Åre under veckan. Ville verkligen ha de sist men ja klantade ju mig då o glömde spara nummer o grejer.. Men ja har 2 föreläsningar i veckan som ja verkligen MÅSTE gå på... Vet inte hur ja ska göra, om ja ska be henne ringa ändå... Vore så kul o göra nåt nytt o tjäna lite pengar!

Kommentarer
Postat av: Edvinmarlin

This is a very good site. Thank you.

2011-02-18 @ 08:34:49
URL: http://edvinmarlin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0