tisdag

God morgon! Jag känner en som vaknade på fel sida idag iallafall.. Att bli väckt av att mobilen ringer vid klockan 7 är ingen megahit om du frågar mig...

Såå nu är jag vaken och tänkte att jag ska göra en liten matlåda eller så och gå till skolan och plugga innan föreläsningen kl 1.

Läste att va UFmässa i exercishallen på skolan eller va den nu heter och kännde lite sug efter att titta förbi, väcka lite minnen till liv från förra årets UFmässa hemma i Värmland där SurprisemeUF var med och glänste.


Tjaaa annars har ja väl inte så mycket på hjärtat.. Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha, surprise me UF glänste mest av alla uf-företag någonsin! Jäääävlar vad bra vi var! :D

2010-03-23 @ 21:17:51
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0