lördag

Okej, klar med del 1 i mitt otroligt strategiska pluggschema! Har gjort små mindmaps utav alla föreläsningar, med hjälp av anteckningar, slides, bok och papper. Steg 2 blir att skriva frågor på alltihop, steg 3, svara på frågor och steg 4, lära mig skiten på nåt vänster. Jag har tills på torsdagkväll på mig så de ska väl inte vara några problem hoppas ja! Jag är stolt och jag är enormt glad att jag vågade säga nej till jobb i helgen för jag hade verkligen inte hunnit med, ja behöver liksom 10 gånger längre tid än medelsvensken för ja måste få göra massa annat emellan..
 

Har ju iallafall hunnit ikapp tvätthögen litegrand också! Har aldirg haft så mycket tvätt och nu ligger allt utspritt på golvet och hänger lite överallt eftersom torkskåpshelvetet inte funkar på de här stället...
 
En tripp till stan fick det bli idag också, skulle bara springa in på H&M var de tänkt, för jag har äntligen hittat exakt vad jag vill köpa för hatt. Den fanns i katalogen men hade såklart inte kommit in i affären ännu. Så ja får vänta lite med de. Istället hittade ja ju såklart nåt annat.. En ryggsäck att ha i backen bland annat, den dåliga ja hade gick sönder så nu fick de bli en liten investering i en ny. Var snygg, lagom och på rea. Givetvis hittade ja snyggare och 100 billigare när ja kollade på Intersport, men ja försöker o glömma de.



Ikväll ska jag, trots att ja inte har tid eller direkt pengar hänga på ut vare tänkt. Går till Emma iallafall så får vi se sen hur pass taggad man hinner bli. Men nu ska jag dyka ner i papper och böcker igen! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0