en pirre skulle inte sitta fel!!

Jag är så gaaalet sugen på pizza!! När ja och Elinor satt nere på isen innan var de några gubbar som kom med pizzor medans vi satt där med våra grillkorvar.. Skulle näst intill döda för att få en... Ja hela förmiddagen spenderades iallafall på isen i den extremt härligt varma solen! Har tilloch med lyckats få lite färg i ansiktet iallafall och man kunde sitta utan jacka!

När ja kom hem somnade jag som ett barn.. Så ikväll har jag en del att ta igen i plugget! Eller imorn.. Gårdagen var iallafall jätteroligt, kom till Emma vid 7snåret, chillade lite innan de började komma lite folk. Dansade och härjade tills de va dags att dra vidare mot Olearys där vi tog de lite lungt och bara satt och snackade lite innan vi intog dansgolvet. Kul kväll blev de tillslut iallafall. Men när vi skulle gå hem så kom jag på att jag råkat göra en liten klantig grej... Jag hade lagt ner nummerbrickan i plånboken som ja lagt i väskan som ja hängt in i garderooben... Jag är faktiskt förvånad över att ja aldrig lyckats tappa bort en sån där lapp med tanke på hur bra ja brukar vara på att tappa bort saker, men de här va nästan klantigare.. Frustrerande iallafall. Fördrev iallafall tiden genom att följa med Johan och Fredrik till kebab house där en kille däckade så ambulansen fick komma, lite dramatiskt.. När jag hämtat ut min jacka var jag piggare än någonsin under kvällen och knatade upp till Campus och hängde lite hos Råbert med hans kompisar och Em. Var så trevligt så, men såhär i efterhand önskar jag kanske att ja bara gått hem så ja vart lite piggare idag.. Inget o göra åt nu chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0