:D:D:D:D:D:D:D

Tänkte bara illustrera för Maud vad som precis hände i min lilla lya.. Jag skulle placera om en tavla litegrand innan och de gjorde jag. Nu ca en timma senare small det till och min tavla ramlade ner på golvet och de är glas under hela min säng... fast nu gick de inte att ladda upp bilder igen så nu var det egentligen ingen idé att skriva de här. Aja.

Annars är jag på utmärkt humör och fick världens bästa samtal förut! Stod Anton på displayen och jag blev lite fundersam. Var Anton i andra ändan och de är ju inte varje dag man pratar med han! Fick tala med Anna och hon sa att dom ville åka hit imorn hahaha galna människor!! Vore så jääävla kul o ja hoppas verkligen att de blir aaav! Nu är de prat på att Mattias ska med också, så de vore skiiiitmegakul!!!

Tonights gonna be a gooood night!!! Ska snart iväg till Oscars o käka soppa, vidare till Emmas torsdagsklubb och sedan till Oscars igen och sist men inte minst Plaza!

Kommentarer
Postat av: Anna

WIIIIIIHOOOOOO!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-03-04 @ 17:57:09
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0