vill ha en Ulla här hos mig

Mina tidigare spekulationer blev ganska sanna.. Men för en stund sen va ja tvungen att springa ner till Coop innan de stängde, va skönt o får lite frisk luft faktiskt och de har kommit en massa snö! Sen är väl det mest spektakulära som har hänt idag ett samtal med min kära vän Anna. Vill ha henne här för hon är bra klok o bra hon..

Nu är det bara dags att ladda om batterierna och tagga till för kvällen. Jag utlovade förfest igår så de är väl vad som står på schemat och sen blire Olearys för Paradise hotellKristoffer kommer dit! Haha, de får jag ju inte missa ;) Ne men man får passa på o gå ut nu när man inte har nåt annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Anna

vill ha en maggan är hos miiiig!!! haha jag hoppas verkligen att du kan lägga till ett kort på dig och kristoffer till din paradise samling nu! ;)

2010-03-28 @ 11:14:45
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0