30 min

Om 30 minuter tänkte ja börja röra mig mot stationen. Tiden går i slow motion. De regnar som satan där ute och de känns underbart. Mindre kul att ja måste ut o gå i de.

När ja satt mig på tåget ska ja sova! Sen ska jag börja läsa i en av böckerna jag fick av Emma igår, hon hade massa bra och jag måste verkligen börja läsa lite böcker. Ska lyssna på min Mp3 också, köpte en igår istället för att köpa nya lurar till mobilen, mycket smidigare o ha när man är ute o springer och så. har laddat med massa bra musik! Mycket roligare än så kommer nog inte tågresan bli.. Tar med mig datorn eftersom ja kommer spendera så mycket dötid på tåg och flygplats.




iiiiiih de pirrar i magen :D Om ett dygn är ja på Kreta!!!! Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0