beslut att fatta

Funderar på o ta kvällen nu o gå o mysa ner mig under täcket. Men de kommer ja att ångra när ja vaknar upp inatt antagligen.. Så ja tar nog bara en nap för att sedan fatta beslutet om va ja ska göra sen.

Har iallafall vart en härlig dag, jag och Malin tog med oss frukost ner till badhusparken o satte oss i solen ovh chillade. Fick massa trevligt sällskap och efter några timmar blev de häng på Pauses uteservering, superhärlig dag! Soldyrkare.

Gårdagen va också kul! Malin, Nathalie och Elinor kom hit så grillade vi och så, sen dök de upp fler människor och när 12slaget närmade sig drog vi vidare mot Olearys. Känner ni som jag att varje helg är den andra lik? Behöver nåt nytt va! Iallafall så hade jag lovat Malin att de inte skulle bli nån efterfest här. Men uppenbarligen har de blivit som någon slags rutin för folk o komma hit så vi fick inte sova vi haha..

miss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0