dress for success

Sådär ja! Nu har jag handlat, städat och tillomed pluggat lite. Bara dagens motion som kvarstår.. Tänkte att jag skulle ta en megalång cykeltur kanske. Får se. Här kan ja ju inte sitta hela kvällen! Är dock himla glad att ja gav ifrån mig min biljett till Marité ikväll för ja känner fortfarande inte för de för 5 öre. La pengarna på en klänning istället, borde väl inte ha köpt den för de är så mycket annat jag behöver också, typ sandaler, shorts linnen, underkläder osv. Men den va så himla fin! Tänkte den får vara lite 60-talsaktig även om den inte är de.. Och så massa volym i håret, hårband och sånt utsvängt där nere i topparna! Får bli fint de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0