ett litet recept

SOCIONOMMAT FÖR 2

potatis
morötter
kålrot
champinjoner
olja
salt

Ställ in allt utom champinjonerna i ugnen på ca 225 grader. Ställ efter en stund in champinjonerna och ta ut allt när de är lagomt brunt! 

1 burk creme fraish
1 dl linser
½ gul lök
1 paket fetaost


koka linserna och rör ihop skiten!

Ännu ett steg närmare socionomerna har jag kommit idag. Emma lärde mig att laga veggomat och de vart skitgott! Prova de!! Ja tyckte de lät skitäckligt först, men sen prova ja och föll pladask. Och tilläggas kan ju att ja är rätt kräsen av mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det där måste jag prova nångång!

2010-05-04 @ 22:20:26
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0