kul dag.

Dagen har gått i va man skulle kunna kalla lite av sportens tecken. Började ju dagen med en löptur till campingen och tillbaks. Efter att vi fixat inför seminariet kollade vi på fotboll, var en turnering på skolan. Man fick korv också och då blev magen glad :D

När jag kom hem sov jag såklart lite och sen var vi några styckna som spelade volleyboll, lite blött och kallt, men när man väl kom igång var de riktigt roligt! Väl hemma igen hoppade ja in i duschen och stressade iväg för att möta Petra och Emma så promenerade vi ut till campingen där Clemént och gänget hade fest. Dom flyttar ju nu utbytesstudenterna och de kommer bli mycket tomt utan Clem :( Men jag hann inte mer än o hälsa innan jag gick tillbaks hem.. Orkade inte.. Orkade inte prata engelska, orkade inte se alla fulla människor va fulla, orkade inte spela glad, orkade inte trängas i en ministuga.. Ja orkade inte..

Nu har ja precis kommit hem, ska kolla klart på Valentines day som ja börja kolla på igår. Ska dricka lite te också, bli varm efter den regniga prommenaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0