till hösten ska de bli bättring

Flyttetn till Östersund har ju inte inneburit något bantningsläger precis, de är väl nästan alla som flyttat hit ganska enade om. Men ja fick precis beviset. Jag kunde inte ha ett par av mina shorts som ja haft i ett flertal sommrar nu!! Dom har visserligen varit väldigt trånga innan, men nu var de katastrof! Man blir så ledsen och besviken på sig själv, hur svårt kan de va? De är verkligen helgerna som fuckar upp allt! Men de är lätt ordnat till hösten ska vi se! :)

ja ja, tur man har andra kläder annars hade de blivit dyrt! Har packat ner en massa nu och ja kan ju bara konstatera att de är betydligt smidigare att åka på sommarsemester jämfört med skidsemester! :p har typ tusen klädesplagg o välja på o väskan blir liksom inte ens halvfull. kanon.

Ikväll får jag besök, ska öva på mitt framträdande framför besöket, ja är nervös för ja är så dålig på o redovisa framför publik!! Speciellt när man tycker de man gjort suger rätt hårt.. Ja ja, de löser sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0