back to the 60s

Fick precis se mitt schema för första veckan på Pärlan, såklart att jag jobbar hela studentdagen och hela baldagen.. Men jag överlever nog, ska inte klaga över att man har jobb! :)

Kl 13 är de dags för seminarium. Ja har inget vettigt att säga och de känns inte alls bra. Ja hoppas att Emil och Petra sköter de där och att ja kan få slänga in en komentar.. När den här skiten är klar ska jag gå hem och ta en lååååång dusch och sen lär de ju ta ett tag att få till nån snygg 60-talsfrilla! Känner på mig att de kommer bli en kul kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv. Haha ja så jäävla kul va det! det MÅSTE vi åka på i sommar!;P har ju båt och allt i kd så det är bara för oss att ge oss ut! ;D

2010-05-29 @ 13:25:10
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0