vågat


Kollade precis på filmen Överdos, en film om finnanskrisen och om den kris som väntas komma.. Liknar boken jag läste för ett tag sedan och de är verkligen läskigt tycker jag. Vissa högt sittande människor är ju så jävla dumma i huvudet.. Världen har vart i sitt esse tror jag och nu kommer de bara gå utför.. Rekomenderar filmen starkt iallafall och man kan kolla på den på tv4play. Do it.

Ska ses på skolan klockan 12 och göra klart allt inför redovisningen imorn. Börjar bli lite nervös.. Men de ska nog gå bra.

Sitter och kikar lite på hur och när jag ska ta mig till Stockholm, planet går 7.05 på fredag så de blir att spendera natten på Arlanda. Går ett tåg härifrån vid 17 på torsdag, frågan är bara om ja ska boka den biljetten för 400kr nu eller om ja ska vara så våghalsig och buda på tradera 6 timmar innan hehe. Lutar just nu åt de sistnämnda för de fanns såpass många. Men va 17 gör ja om jag inte får nån? Jo de måste ja få.. De löööser sig.


snyggaste resedagboken hitills!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vem ska du åka med förresten? :)

2010-05-11 @ 12:14:08
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0