when love takes over..

Tycker de är ganska spännande att, trots ja inte åt nån grekisk sallad i Grekland, har börjat bli skitsugen på de hela tiden.. slängde ihop sallad med räkor nu, jättegott och så enkelt ju. Bra för Moa.



Är hemma från skolan nu och de är nu jag ska göra nånting av dagen som ja har kvar, ta vara på tiden och inte bara ligga på soffan o dega! De får va slut på de nu!

Köpte iallafall biljett till 60-talssittningen idag, alla klaga på att de va så dyrt, men 160kr för mat, en öl och en kul kväll är väl ingenting ändå.. Ser fram emot de, vet däremot inte va ja ska ha på mig... Jag ska nog följa med Tina och Carina till second hand sen få se om ja hittar nån skit! Carina, Petra och Petra har även kändisfest på lördag, vem ska ja klä ut mig till?!?! Hmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0