goförmiddag

Hallå ja. Kom precis in efter 3 timmars judo med dom små barnen. Ja, jag va ju inte judoinstruktör då om ni trodde de utan vi kollade mest på. Förstår mig inte på kampsporter..

Resten av dagen har jag inga planer. Ska väl läsa lite marknadsföring och kanske gå till gymmet, annars har ja lust o bara ligga i soffan, under täcket och kolla på en film. Vara avundsjuk på dom som är i Vemdalen och åker skidor idag.. Ja ville också.. Men nästa helg, då jävlar!

Igår vart de en supertrevlig kväll, Johan och Bojan kom hit vid halv 7 och då käka vi tacos. Sen gick vi över till Bojan och spelade Monopol i en himla massa timmar. Bo vann, jag kom 2a och Johan blev ungefär lika sur som jag blev en gång när ja och gäddan för herrans många år sedan spelade de... Haha. Sen somnade vi alldeles för sent för vi hade alldeles för mycket att prata om, men de vare värt trots att ja är trött idag :)

Ne nu blire Inception!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahaha

2010-11-13 @ 14:03:11
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0