bra igen

Nejmen tja!

Dagen=skola, gym, lite fix & plugg. Otroligt tråkigt kan man ju tycka..

Är trött nu, men kl 19 kan man ju inte direkt gå o lägga sig.. Sjukt less på plugget är ja också med, de går inge bra alls o de ger mig superångest..

Igår tog ja & Elinor en långprommenad och efter det blev jag äntligen på bättre humör igen. Så när vi kom in och Elinor gjort tacos åt två vrålhungriga människor (hon och ja dåra) slängde jag ihop en äppelpaj & gick o överaskade Johan med. Såklart gillade han inte paj, vem tusan som nu inte gillar paj, men han fick lov att äta ändå.

Nu fåre bli lite käk o sen kanske vi skulle till B o spela TP!

Kommentarer
Postat av: malinlima

tack !! :D jag lär mej



second hand, marieberg. åh jag älskar den "affären" hittar hur mycket som helst där ju. min skinnjacka om du stet den är köpt där. och jackan du kommenterade köpte jag för 40kr! = FYND. finns minst 5 jackor till där som jag skulle vilja ha :D

2010-10-25 @ 23:08:39
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0