cant waaait

Alltså, allt hände så snabbt. Ja fick ett antagningsmail, jag ringde några samtal och nu sitter ja här och kan inte tänka på någonting annat. De är papper som ska fyllas i, möten som ska gås på och mail att svara på. Men de är ju inte alls så himla lång tid kvar!! Om 3 månader  och 6 dagar är jag i Frankrike!! Varför ska man sitta o drömma sig bort till massa saker, men aldrig ta tag i saken, bara slöseri på livet. Jag tog min chans, gör de ni också :D

Verkar finnas massa roliga kurser, massa fina ställen att se, massa kul att göra, åka till PARIS på 90 min, åka till Alperna, oändligt med möjligheter!! Kan inte sluta kolla runt. Dags att träna upp franskan kanske, ja kan säga va jag heter och nio..

Men här kan ja inte sitta o drömma, måste verkligen plugga! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0