change

Bra liv ja lever just nu. Dagarna känns jättelånga när man sysselsätter sig i gott sällskap.

Igår va ja i skolan, sen va ja bara hemma o käka lite. Vidare till Johan där vi pluggade, gick sedan till stan och införskaffade nya springskor och nya springbyxor. Satte oss i bilen och åkte upp till skidstadion. Sprang. Åkte hem. Duschade. Spelade Alfapet med glada människor. Och så poff så va dagen slut.

Idag står skola, plugg, träna och bowling på schemat! Kul.

Vet inte om ja ska släppa bomben idag eller om jag väntar lite.. Ja väntar lite, men här får ni 2 ledtrådar att klura på..

Kommentarer
Postat av: chatrine

SKA DU PLUGGA I PARIS? Då joinar jag ;)

2010-10-21 @ 13:34:21
Postat av: Emma

jag vet jag vet jag vet! och jag dör av avundsjuka nu..

2010-10-21 @ 13:46:06
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0