enaldrigmerdag

Men tjaa!

Idag har jag varit allt annat än en levande själ och de var väl jämt för nån timma sedan ja började känna mig som en människa igen. Riktigt illa, legat i sängen hela dagen, med ett undantag att jag gick och köpte subway som vi satt och åt i sängen haha..

Men de va jäkligt kul igår så de va absolut värt de. Vann givetvis bowlingen, maten va god, de va trevligt sällskap hos Petra och grymt kul på Plaza!

Ja, J & B tippade på Oddset elelr va de nu heter i onsdags och vi vann. Imorn är de dags igen och de är ju askul ju!! Ja har tillomed gjort ett eget konto på Svenska spel nu. Im gonna be rich.

Aaa så mycket mer har jag väl inte att tillägga. Tog lite bilder på bowlingen men ja orkar inte gå o hämta kameran.. Nu ska ja typ sova. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0