Erasmus

Dagen har sett ut ungefär som ja förutspått förutom att de blev basket istället för träning. Körde 21 två gånger, ja vann en och Bosse vann en och Johan förlorade båda så han bjuder på ölen ikväll hehe.

Nu ska ja alldeles strax promenera bort till bowlinghallen och förhoppningsvis kamma hem en vinst. Sen blire Oscars, mellanfest av något slag samt Plaza tror ja. Lediga imorn. Men ja måste ändå verkligen plugga för idag kunde ja inte alls koncentrera mig..

Kan ju föresten släppa bomben nu för nu är allting ännu mera 100%igt. Lite rätt gissat i komentarsfältet i inlägget innan, de ser ut som om jag spenderar våren i Troyes, 15 mil utanför Paris! Fattar de inte riktigt än, men jag försöker sakta men säkert ta in de. Tror även att terminen börjar först 28 februari vilket betyder att jag hinner med både Skiweek och massa annan skidåkning innan! Kommer läsa de kurser som ja skulle ha läst här, så jag kommer bara kunna hoppa in i klassen igen sen i höst så de är verkligen perfekt!!!


Kommentarer
Postat av: caroline

Fy fan va kul Malin! :D Kommer bli tomt utan dig dock!

2010-10-22 @ 19:32:04
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0