go mat gör människan gla

Riktigt bra dag. Skulle väl behövt plugga mer, men förutom den lilla detaljen då..

Gick till Willys på förmiddagen och laddade upp för den middag ja ikväll bjudit några fina flickor på, de blev en för mig gammal klassiker hemmagjorda hamburgare, hemmagjort hamburgerbröd och potatisklyftor. Riiiktigt gott! Och till efterrätt; limmarinerade jordgubbar och vitchokladmouse. Om ni känner igen detta så kan det bero på att jag bjudit på det en annan gång också.. Fantasin..

Efter Willys blev det några ekonomistyrningstal och sen en sväng på gymmet. Och nu ska ja nog snart gå o lägga mig redan för imorn blire föreläsning och sen 100% plugg! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Nääe vad gott det lät.. jag vill haaaa!

2010-10-13 @ 22:09:03
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0