gonatt

Skratta eller gråta åt mig, Petra & Anne ikväll, ja vet inte.. De enda ja kan säga är att vi inte gick ut o nu sitter ja o smaskar i mig godis istället. hahaha...

Men ja saknar ihjäl mig efter min karl.. Im in love and I cant help it. Tål inte fina sms för ja blir alldeles generat knäsvag för ja trodde aldrig i min vildaste fantasi att de skulle kännas så här bra. Varje dag upptäcker jag nya saker med dig som jag blir fullständigt galen i. Hade ja vetat om att de skulle vara så här bra innan hade jag aldrig kämpat för då hade ja inte känt mig värd dig. Nu vill jag bara somna och vakna upp igen på söndag klockan halv 12 av att du kommer och väcker mig med en puss på min panna. Exakt så känner jag just nu. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0