hard work

Ekonomistyrning ja. "40 timmars plugg i veckan om ni ska klara tentan, annars kan ni lika gärna skita i att göra tentan". Ungefär så lät hela föreläsningen idag, men mig kan han inte skrämma, Im gonna fix it!

Nu ska ja bara fixa lite käk, sen ska ja läsa lite i boken och vid halv 5 är det springklubb som gäller uppe vid skidstadion! En liten vilopaus lär jag väl ta också om ja känner mig själv rätt, var faktiskt helt otroligt nog uppe skittidigt imorse för ett pass på gymmet. Christine ska få mig i toppform hehe.. Men som belöning blir det middag hos Carina ikväll, trevligt! :)

Och att inte förglömmas, ikväll kommer även Elinor tillbaks! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0