längdspårat

5 uppgifter har jag pinat mig igenom idag! De kanske inte låter så mycket och de va faktiskt inte så svåra o långa uppgifter, men nåt iallafall och ja klarade faktiskt 2 st utan o kolla i facit!! De ni. Ska precis ge mig in i budgeteringens värld, men tänkte skriva lite först.

Va meningen att jag och Johan skulle åka upp till skidstadion idag och köra lite längdskidor för i helgen har de nämligen spårat och de är gratis, från o med imorn börjar de kosta. Men han hitta inte sina pjäxor o nu är ja inge vidare sugen, känns som om de kommer va så jäkla knökat med folk..

För att tala om nåt helt annat kan ja tala om att ja inte är dåligt avundsjuk på Gäddan och AS som är ute på en liten minieuroparesa nu.. Såg precis en bild från Alicante och ja vill också ligga vid en pool och sola!! Buu..

Ikväll är ja & J bjudna på middag hos Bo. Ska bli himla spännande faktiskt. Men innan de plugg och kanske en promenad eller nåt. Hejrrrråå


Kommentarer
Postat av: Emma

Moahahaha, det har varit 20 grader och strålande sol här idag, sköööönt ;D

2010-10-31 @ 20:41:37
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Syvermichelle

Excellent site. It was pleasant to me.

2012-01-04 @ 07:06:01
URL: http://syvermichelle.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0