måndag

Ny vecka, nya tag. Har massor av saker att ta tag i idag, men just nu är ja bara jäääävligt trött o seg. Va på en värdelös föreläsning precis och man blir bara arg av att höra våran lärare o hans skitsnack.. Måste iallafall städa lite, diska, plugga, träna, gå till skolan o hämta en nyckel, äta. Bara tråksaker..

Igår blev ja iallafall bjuden på jättegod middag, kött i ugn, potatisgratäng och kantarellsås. Supermysigt med servetter och ljus o allt hihi. Sen spelade vi Bingolotto och de va inge kul för de blev ingen vinst.. Så de va sista gången på ett tag. Perfekt söndag iallafall :)

Nu får de bli en lur innan alla uppdrag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nee vad gott det lät.. Jag vill också ha en man som lagar god mat och fixar med servetter och ljus till mig och sen vill spela bingolotto med mig.. :( :( :( :(

2010-10-11 @ 18:12:45
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: mööööööööööööööööööööööööööööööööööööööd

Min man lagade makaroner och falukorv till mig idag. Sen följde han mig till skolan. Inte illa de heller. Haha

2010-10-11 @ 19:01:36
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0