stolt som tuppen

ja känner en tjej som är så jävla lycklig nu och som jag är så stolt över. Den här tjejen är jag. Jag klarade Organisationstentan med marginal, fick D eller till och med C!! Som ja brukar säga, ni som kände mig under mina 12 första skolår vet att jag inte va så grym i skolan o att ja inte la ner så mycket tid så de är därför jag blir så glad varje gång de går så här bra!

Den andra faktorn som är otroligt betydande just nu är min man som ger mig massamassa glädje och energi. Och inte att förglömma är alla andra underbara människor som förgyller dagarna, mina fina vänner. De går bra nu, de går bra nu.


Kommentarer
Postat av: Louise

Din man!? :D Malin, är det här väldigt viktig information som jag har missat nu bara för att jag inte har facebook? ;) Nejdå, men seriöst, har du träffat någon? :) Kramar!

2010-10-10 @ 14:55:35
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Lois

säger som ovanstående, nyfiken på vem denna man är :D hihi

2010-10-10 @ 17:42:08
Postat av: Louise

Gud vad roligt Malin! Grattis!! :D Nästa gång vi träffas så får det bli en mer detaljerad berättelse!;)



Det är bara bra med mig, jobbar på uppe på Donken och är väl i stort sett spyfärdig på det men men, pengar pengar! ;) Själv då? Haha, ja nog har jag resfeber alltid, bara på att hoppas att vi faktiskt kommer iväg den här gången! ;) Kramar!

2010-10-10 @ 19:49:19
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0