lost in myself

Vad är mitt problem?! Okej man får ha dåliga dagar, ja vill mörda alla som inte unnar en de, men varför känns allt så dåligt idag fast allt egentligen är så bra?

Har hållt mig borta från godis o annat onyttigt bra länge nu, förutom vid speciella tillfällen tåls att tillägga. Men idag vill ja vill ja vill ja verkligen ha nåt gott! Tända ljus o slå på en bra film. Men ja kan inte, ja får bara ångest över att ja inte pluggar, tränar och får dåligt samvete när ja ätit upp. Ja kan liksom inte koncentrera mig på att bara ta det lungt och unna mig. Hur stört? Ja är kanske inte värd de, men ja kan ändå inte plugga just ikväll och gymmet går jag ju till imorgon när ja förhoppningsvis inte känner mig så här urpumpat på energi. Aa, stackars, stackars liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0