dricka gott

Jaha, eftertenta-tiden. De nästbästa stadiet under universitetstiden. Den tiden då man inte har något att tänka på och även om tentan gick åt helvete vet man att man ändå inte kan göra något åt det. Det bästa stadiet är för övrigt när man får reda på att man klarat tentan, om man nu gör de dvs. Det tror jag att jag kommer göra denna gång iallafall för de gick helt ok. Och när de går helt ok brukar jag klara mig. Gött!

Detta firas med asgoa drinkar ikväll för jag köpte nämligen en mixer innan som måste invigas :D Jiha, ja vill börja nu tihi. Har även köpt

Jordgubbar
Grapejuice
Lime
Citron
Mango
Glass
Mjölk
Loka
Banan
Rom
ISISISISIS


Gött mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0