falukorv och stuvade idealmakaroner

Puh. De har att gått bra med plugget idag, sakta men säkert går de. Organisation & ledarskapstenta alltså, inga konstigheter egentligen. Känner mig lite väl kaxig så nu hoppas jag verkligen att de kommer gå bra på torsdag.. Handlar om dom där klassikerna Fayol, Mayo, Weber och Taylor som har utvecklat organisationsteorier, lite organisationsmodeller, lite intressentmodeller, lite affärsidé och sen har ja inte kommit längre. Ska plugga järnet (järnet uttryckt från min synvinkel då) imorn och på onsdag också så de blir nog fint de här!

Nu ska ja knata ut i finvädret. Kan inte bestämma mig för om ja ska ta en promenad o sen gå till gymmet eller om ja ska springa ute o slippa gå till gymmet? Tror de blir alt 2 faktiskt. Så att ni vet. Ska bli fint väder imorn med så då kan ja gå ut o gå o ta lite kort kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0