gött mos

F R I, för en liten stund, har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv som jag gjorde på opponeringen idag. Förlåt min grupp, men för i helvete.. Va nära på o resa mig upp o bara skrika o fråga va fan ingen säger nånting för. Känner fortfarande massa aggro inom mig, men försöker glömma de där nu.

De blev en trevlig kväll på Oscars igår. God mat och god dricka i mycket gott sällskap. Fick ett klokt råd av en mycket god vän och följde hennes råd och nu är jag lycklig. För en stund iallafall.

Idag blir de förhoppningsvis fika med massa fina tjejer, sen ska jag nog masa mig iväg o handla, laga nån god middag och bunkra upp med godis framför Kungarna av Tylösand. Har missat den serien och fast man bara skäms av att se såndär skit så måste ja kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0