helvete

Skulle kunna döda nu. En av de sämsta dagarna i mitt liv, orkar bara inte med.

Hemsk natt, trodde ja skulle hosta ihjäl mig. Hemskt att kliva upp imorse när alarmet drog igång. Hemskt på föreläsningen när man ville döda och man inte visste om man va vaken eller sov. Hemskt att känna sig sjukare än dagen innan. Ja orkar inte.

Får alltid städryck när ja är på dåligt humör. Galet massa skolarbete nu för jag vill få allt undanstökat så ja slipper hållas med de när Emma är här.

De va iallafall en jättefin middag nollorna fixat igår, blev lite rörd både av de och deras fina tal till oss. Vi har gjort ett utmärkt jobb för att få dem att trivas och jag är stollt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0