på egna ben

Gokväll bloggen. Kom precis innanför dörren. Fick ta hand om våra svinfulla små nollor. Hahaha, fick så gott som bära en hela vägen till dit vi skulle, medans den ena och den andra stod o spydde på gatan, en låg på toaletten i framstupa sidoläge och en fick åka till sjukan. Ja vi uppnådde vårt mål, med vissa iallafall, annars bet de rätt dåligt på dom. Kul att se iallafall, ge igen från förra året.

Kallt som satan är de ju ute iallafall kan ja ju säga, shiiiit.

Nu halvligger ja i soffan och lyssnar på Westlife. haha.. Ska gå o lägga mig strax, ska bli sköönt. Föreläsning kl 8 imorn igen. Måste skaffa boken..

Måste föresten visa vad jag fann en på mitt vardagsrumsbord imorse och en i min frys. Hahaha



Du ska inte få förstöra för mig, jag kan gå på egna ben, ja skiter i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0