Jag har världens bästa storasyster!!

cha cha bloggen, Limpan här!

Tänkte ta och gästblogga lite och skriva något KUUL, eftersom jag själv besöker denna blogg ca 349586 ggr per dag! 349586 ggr per dag möts jag av ett ca tre dagar gammalt inlägg, och besvikelsen som uppstår är katastrof-stor varje gång!! Så nästa gång jag kikar förbi lisamalinn.blogg.se, kommer jag få läsa ett kuligt inlägg! Ser redan fram mot detta :D

Sitter och stirrar på blogginehavaren i detta nu. Har solen i ögonen, men av det jag kan se, ser hon mycket uttråkad ut. Grupparbete. Helvetet. Döden. Vill inte byta för allt smör i Småland. Blogga är ju mycket roligare! Ahaa, det är därför Blondinbella inte klarade gymnasiet! Varför plugga, när man kan BLOGGA!?!?! (hatar Blondinbella och passar nu på att uttrycka detta hat i en blogg)

Jaha, vad ska man skriva mer då? Vad jag har ätit idag? Nej då måste jag ju visa bild på maten, och tog tyvärr inget kort på min hemmagjorda pastasallad...

Ska bjuda lillskiten på tårta sen! Jordgubbstårta! Eftersom ICA gillar mig så mycket har de givit mig tårta nummer 3 i ordningen!

Tips:
1. Skaffa ICA-kort
2. Handla, helst så billig vara som möjligt, på närmsta ICA-affär.
3. Dra ICA-kortet innan betalning av billiga varan.
4. Upprepa ovanstående procedur i X antal ICA-affärer och inkassera X antal tååårtor!

Jag har ICA Undersåker och ICA Björnänge kvar att dra kortet på. Aaaah ICA Duved också kom jag på! Alltså tre tårtor till :D

Det blir ju inget riktigt blogginlägg utan en bild:


Nu verkar det som de börjar tänka på refrängen här vid bordet brevid! Tänk att jag lyckades fördriva denna dötid genom att skriva detta kuuliga blogginlägg!

Over and out, thank you for listening :)

PS. Jag är en tuff brud på 24 jordsnurr. Gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0